Sunday 20 November 2011

Ada apa di putrajaya 20.11.2011?

Aku nie nama je keje putrajaya..duduk kat putrajaya...tapi 1 apa event kat putrajaya pon aku x penah alert..huhu..

Hari nie pagi2 aku kuar nk gi ofis..sampai depan Pullman tgk ada kon sepanjang2 atas jalan..eh dorg tutup jalan ke?cuak aku kejap..rupanya tutup sebahagian besar jalan..1 lane jer buka bagi kenderaan lalu.. Eh ada apa nie?sampai kat traffic lite pullman ada 2 mamat pakai safety jacket color hijau babas tu duk tercongok kat tepi tapi traffic lite tu..udahler traffic lite nya merah kena la aku benti..dorg pandang2 plak aku (ke aku je yg perasan dorg pandang aku ngeee ;p)..er aku ada buat salah ke..xleh lalu ke jalan nie?hahaha..padahal org tu pandang sebab aku je kenderaan yg ada kat situ kan..pagi2 hari ahad nie sape sgt la nk kuar awal2 buta tu..hehe..

Aku tgk jalan tu ditutup sampai traffic lite depan PICC yg ada byk2 bendera tu..(er korg bleh agak ke kat mana?aku x pandai describe jalan huhu)..ada apa dengan cinta ye hari nie???


No comments:

Post a Comment